Home » Szkolenie » Nowość! E-395 Jak skutecznie komunikować się z interesariuszem?

szkolenia

Nowość! E-395 Jak skutecznie komunikować się z interesariuszem?

Dla kogo jest webinarium?

– dla osób, które pracują z klientami, petentami, mieszkańcami i pragną ich  rozumieć oraz być zrozumianym
– dla tych, którzy muszą docierać ze swoim przekazem do osób w różnym wieku, z różnym wykształceniem i doświadczeniem
– dla tych, którzy są odpowiedzialni za pisanie listów i treści na stronę internetową instytucji/organizacji
– dla specjalistów, którzy pragną, by ich język był zrozumiały dla osób spoza branży
–  dla tych, którzy pragną skutecznie komunikować się poprzez media społecznościowe.

Co można zyskać, biorąc udział w szkoleniu?
– konkretne sposoby na efektywną komunikację ustną i pisemną
– wiedzę o tym, co może zakłócać komunikację z interesariuszami
– analizę przykładowych listów i wiadomości kierowanych do interesariuszy
– przykłady dobrych i złych praktyk stosowanych w mediach społecznościowych przez instytucje.

Program webinarium:

  1. Wprowadzenie
  2. Komunikacja ustna

– jakie są style komunikacji i jak w świadomy sposób je wykorzystywać?
– aktywne słuchanie – jak pomóc rozmówcy?

  1. Komunikacja pisemna: strona internetowa, list, pismo urzędowe – na co warto zwrócić uwagę?

– styl językowy przekazu
– forma przekazu
Praca na przykładach

  1. Skąd się biorą nieporozumienia w komunikacji?

– najczęstsze bariery komunikacyjne
– klątwa wiedzy – czym jest i jak się jej wystrzec?
Praca na przykładach

  1. Rola mediów społecznościowych w komunikacji z interesariuszem

– charakterystyka odbiorców mediów społecznościowych – z uwzględnieniem płci, wieku, miejsca zamieszkania
– adekwatny styl językowy
– adekwatna forma
– moderowanie dyskusji i komentarzy
– narzędzia przydatne do tworzenia treści
Praca na przykładach

  1. Dobre praktyki – praca na przykładach
  2. Q&A


Harmonogram:  21.02.2024, godz. 10.00-11.30  

Uwaga: termin zgłoszeń do 13 lutego! 

Prowadząca: Anna Mizera-Nowicka, główna specjalistka ds. komunikacji w KomunikujMY, gdzie odpowiada ze wizerunek klientów z obszaru infrastruktury, samorządu i organizacji pozarządowych. Zajmuje się m.in. kontaktami z mediami oraz prowadzeniem szkoleń z zakresy pisania, public relations oraz budowy marki.
Wcześniej wieloletnia dziennikarka prasowa związana z Polska Press. Doświadczenie zdobywała również w biurze prasowym Urzędu Miejskiego w Gdańsku, gdzie przygotowywała i prowadziła konferencje prasowe, wypowiadała się dla mediów, przygotowywała komunikaty prasowe. Z wykształcenia jest filolożką i politolożką.

 

 

 

 


Regulamin webinarów, Instrukcja do platform wideokonferencyjnych z których korzysta GFW dostępna TUTAJ (w Dokumentach do pobrania na dole strony)