E-365 Komunikacja w kryzysie
Wydaje się, że wszystko w swojej firmie czy instytucji mamy pod kontrolą i niewiele może nas zaskoczyć. Jednak świat nie jest do końca przewidywalny, a ludzie popełniają błędy. Czasem błędy przeradzają się w kryzys, a kryzys w kłopoty komunikacyjne. Wtedy zagrożona jest reputacja nasza i firmy.
Tymczasem według specjalistów 71 % kryzysów można przewidzieć.
Awarie, zanieczyszczenie środowiska, konflikty z pracownikami, protesty mieszkańców?
Na każdy z tych kryzysów można się przygotować. Trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób… W tym pomoże nasze webinarium.
Dla kogo jest webinarium?
– dla kadry zarządzającej, odpowiedzialnej za reagowanie w dobie kryzysu
– dla osób odpowiedzialnych w firmie/instytucji za kontakt z mediami
– dla pracowników każdego szczebla, którzy mogą mieć do czynienia z potencjalnym kryzysem
Co można zyskać biorąc udział w szkoleniu?
– wskazówki, jak przewidzieć potencjalne kryzysy i jak się do nich przygotować
– analizę konkretnych kryzysów z branży wodno-kanalizacyjnej
– wiedzę, jak krok po kroku reagować, gdy wybuchnie kryzys
– informacje, co zrobić, by odbudować wizerunek firmy, który ucierpiał w czasie kryzysu
PROGRAM
Wprowadzenie
Dlaczego w czasie kryzysu tak ważna jest komunikacja?
Czy kryzys można przewidzieć?
– ranking przewidywanych kryzysów według specjalistów PR
– potencjalne kryzysy w branży wodno-kanalizacyjnej
– scenariusze komunikacji kryzysowej
– podział ról w kryzysie
Kryzys i co dalej?
– etapy kryzysu
– uczestnicy kryzysy
– zasady skutecznej komunikacji w kryzysie
– media i oświadczenie kryzysowe
– komunikacja wewnętrzna
Sanacja wizerunku po kryzysie
Harmonogram: 26 stycznia 2024, godz. 13.00-14.30
Prowadząca: Magdalena Skorupka-Kaczmarek, CEO KomunikujMY, wcześniej rzeczniczka prasowa w instytucjach samorządowych i spółkach inwestorskich, rzeczniczka Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.
W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za komunikację osób i projektów, które w znaczący sposób zmieniły oblicze Gdańska. Specjalizuje się w tworzeniu i dbaniu o wizerunek oraz w komunikacji kryzysowej.
Prowadzi gale, konferencje, sympozja naukowe i nie tylko. Przez lata pracowała również jako telewizyjna i radiowa dziennikarka informacyjna, prezenterka i wydawca programów.
Regulamin webinarów, Instrukcja do platform wideokonferencyjnych z których korzysta GFW dostępna TUTAJ (w Dokumentach do pobrania na dole strony)