Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, absolwent Politechniki Gdańskiej. Uczestnik debat w obszarze efektywności energetycznej przedsiębiorstw, międzysektorowej elastyczności energetycznej oraz szeroko pojętego rynku energii.
Certyfikowany kierownik projektów, metodyk. W pracy zawodowej stawia na skuteczność, efektywność i innowacje.
Jest autorem strategii rozwojowych firm sektora energetycznego, opracowuje i wdraża nowe produkty, prowadzi złożone projekty badawcze i analizy rynkowe, odpowiada za realizację strategii marketingowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w dużych firmach takich jak Grupa Orange, Grupa Energa czy Kompania Węglowa. Pracował także jako doradca zarządów dla sektora prywatnego małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc przy tym własną działalność gospodarczą.
Obecnie jest Dyrektorem Marketingu Grupy Veolia w Polsce oraz członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.